loading...
مرجع مهرفی سایت تراوین با سرعت بالا
امیرحسین & فرشاد بازدید : 29 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (2)

سلام دوستان...

پس از بسته شدن سایت mytravian من تصمیم گرفتم این سایتو احیا کنم....

با دادن نظر ها منو کمک کنید ممنون..

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

من 5 سال تراوین بازی می کنم ولی الان یک سال بازی نمی کنم بهت پیشنهاد می کنم بازی نکنی چون بازی اعتیاد آوری و از زندگی می ندازت من تو تراوین تو تراوین با نام های زیر بازی کردم
agent4iranian
ghost ! crazy
بازی کردن هم بدون گلد غیر (طلا ) غیر ممکن من فقط 1 تونستم تو سرور 8 که الان 2 سال میگذره ازش 18 بشم

نمی خوام تو از زدن این وبلاگ منصرف کنم ولی تو می تونی با بازیکنان مطرح تراوین مصاحبه کنی و این جا بزاری .
اگه خواستی تقلب تو تراوین بکنی من چندتا روش بلدم خواستی بهت می گم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 823